Ondřej Holubec
Bachelor's thesis
Marketingové komunikační nástroje
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o jednotlivých marketingových komunikačních nástrojích běžně užívaných právnickými subjekty a v podnikatelských společnostech. Získané znalosti jsou aplikovány ke zlepšení marketingové komunikace firmy Bystrouška spol. s r.o. vůči jednotlivým cílovým skupinám dané společnosti. Cílem této práce je zanalyzovat současný stav dané komunikace a vyvodit případné návrhy pro …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with various marketing communication tools commonly used by legal entities and in business companies. The acquired knowledge is applied to improve the marketing communication of Bystrouška spol. s r.o. to the individual target groups of the company. The aim of this work is to analyze the current state of the communication and to draw up possible suggestions for its streamlining …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/hrxf0u/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě
Jan Petr -
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek