Marek Pancíř

Diplomová práce

Streamers a watchers: etnografická studie spotřebních online komunit

Streamers and watchers: an ethnographic study of consumer online communities
Anotace:
Cílem této práce je posouzení možnosti využití streamingu/streamerů jako nástroje digitálního marketingu, přičemž se práce snaží najít odpověď na otázky: Jaké nástroje v rámci digitálního marketingu streameři využívají? Jak jsou streameři v rámci digitálního marketingu využíváni? Teoretická část nabízí literární rešerši zdrojů zabývajících se streamingem a digitálním marketingem. Kapitola streamingu …více
Abstract:
The aim of this thesis is to assess the possibility of using streaming as a digital marketing tool, and to seek an answer to the questions: What marketing tools do streamers use in digital marketing? How are streamers used in digital marketing? The theoretical part offers a literature research of academic sources dealing with streaming and digital marketing. The streaming chapter provides information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2023
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Michal Šimůnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90854