MARKETINGOVÉ ASPEKTY WEBOVÝCH STRÁNEK – Bc. Petr Vaněk
Bc. Petr Vaněk
Master's thesis
MARKETINGOVÉ ASPEKTY WEBOVÝCH STRÁNEK
Marketing aspects of web pages
Anotácia:
Cílem této práce bylo vytvořit ucelený přehled marketingových metod vhodných pro propagaci webových stránek a jejich demonstrace. V úvodní kapitole je seznámení s problematikou marketingu a webových technologií. Ve druhé části je úvod do problematiky webových vyhledávačů a optimalizace pro lepší hodnocení v nich. V další části se práce věnuje sociálním sítím, jejich slabinám a silným stránkám a také …viacAbstract:
The goal of this thesis is to create comprehensive marketing strategies suitable for propagation of websites and demonstration of said strategies. The opening chapter introduces the topic of marketing and web technologies. The following chapter describes the matters of web search engines and optimization of websites for better results. The next chapter addresses the topic of social media, their weaknesses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaněk, Petr. MARKETINGOVÉ ASPEKTY WEBOVÝCH STRÁNEK. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses hsar1s hsar1s/2
11. 5. 2017