Sociální a emocionální potřeby individuálně integrovaných žáků s tělesným postižením v prostředí střední školy – Mgr. Magdalena Hanková
Mgr. Magdalena Hanková
Doctoral thesis
Sociální a emocionální potřeby individuálně integrovaných žáků s tělesným postižením v prostředí střední školy
Social and emotional needs of individually integrated pupils with physical disabilities in the secondary school environment
Anotácia:
Předložená disertační práce se zaměřuje na důležitou oblast vzdělávací politiky, které je především v zahraniční odborné literatuře věnováno stále více pozornosti - sociálním a emocionálním potřebám žáků s tělesným postižením, kteří byli v průběhu svého sekundárního vzdělávání individuálně integrováni do škol hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část práce ukotvuje zvolenou problematiku, přičemž …viacAbstract:
The presented dissertation focuses on an important area of educational policy which is recently even more discussed, primarily in a foreign scientific literature - on social and emotional needs of individually integrated pupils with physical disabilities during their secondary school education. The theoretical part expounds the chosen issue with emphasis on the characteristic of the selected target …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANKOVÁ, Magdalena. \textit{Sociální a emocionální potřeby individuálně integrovaných žáků s tělesným postižením v prostředí střední školy}. Online. Dizertačná práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ht3jem/.
Jak správně citovat práci
Hanková, Magdalena. Sociální a emocionální potřeby individuálně integrovaných žáků s tělesným postižením v prostředí střední školy. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesDoctoral programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Sociální konstrukce práce sociálních pracovníků s pozitivními emocemi ve vzájemném vztahu s rodiči s tělesným postižením
Blanka Sigmundová -
Sociální služby pro osoby s tělesným postižením a jejich vliv na překonávání sociální exkluze
Helena Kovaříková -
Sociální poradenství pro osoby s tělesným postižením
Ilona Čepková -
Peer mentoring u lidí s tělesným postižením - metodika pro sociální pracovníky
Tereza BARTALOŠOVÁ -
Peer mentoring u lidí s tělesným postižením - metodika pro sociální pracovníky
Tereza BARTALOŠOVÁ -
Somatické, kognitivní, psychické a sociální aspekty u osob s tělesným postižením vrozeným a získaným
Magda Blahová -
Problematika bydlení osob s těžkým tělesným postižením v kontextu sociální andragogiky ve Středočeském kraji
Roman Hanzlík -
Multidisciplinární přístup k pohybovým aktivitám pro osoby s tělesným postižením v kontextu zdravotně-sociální péče
Dalibor DRÁBEK