Sociální a emocionální potřeby individuálně integrovaných žáků s tělesným postižením v prostředí střední školy – Mgr. Magdalena Hanková
Mgr. Magdalena Hanková
Doctoral thesis
Sociální a emocionální potřeby individuálně integrovaných žáků s tělesným postižením v prostředí střední školy
Social and emotional needs of individually integrated pupils with physical disabilities in the secondary school environment
Abstract:
Předložená disertační práce se zaměřuje na důležitou oblast vzdělávací politiky, které je především v zahraniční odborné literatuře věnováno stále více pozornosti - sociálním a emocionálním potřebám žáků s tělesným postižením, kteří byli v průběhu svého sekundárního vzdělávání individuálně integrováni do škol hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část práce ukotvuje zvolenou problematiku, přičemž …moreAbstract:
The presented dissertation focuses on an important area of educational policy which is recently even more discussed, primarily in a foreign scientific literature - on social and emotional needs of individually integrated pupils with physical disabilities during their secondary school education. The theoretical part expounds the chosen issue with emphasis on the characteristic of the selected target …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 2. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANKOVÁ, Magdalena. \textit{Sociální a emocionální potřeby individuálně integrovaných žáků s tělesným postižením v prostředí střední školy}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ht3jem/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hanková, Magdalena. Sociální a emocionální potřeby individuálně integrovaných žáků s tělesným postižením v prostředí střední školy. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesDoctoral programme / field:
Pedagogy / Pedagogy
Theses on a related topic
-
Sociální konstrukce práce sociálních pracovníků s pozitivními emocemi ve vzájemném vztahu s rodiči s tělesným postižením
Blanka Sigmundová -
Sociální služby pro osoby s tělesným postižením a jejich vliv na překonávání sociální exkluze
Helena Kovaříková -
Sociální poradenství pro osoby s tělesným postižením
Ilona Čepková -
Peer mentoring u lidí s tělesným postižením - metodika pro sociální pracovníky
Tereza BARTALOŠOVÁ -
Peer mentoring u lidí s tělesným postižením - metodika pro sociální pracovníky
Tereza BARTALOŠOVÁ -
Somatické, kognitivní, psychické a sociální aspekty u osob s tělesným postižením vrozeným a získaným
Magda Blahová -
Problematika bydlení osob s těžkým tělesným postižením v kontextu sociální andragogiky ve Středočeském kraji
Roman Hanzlík -
Multidisciplinární přístup k pohybovým aktivitám pro osoby s tělesným postižením v kontextu zdravotně-sociální péče
Dalibor DRÁBEK