Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej poisťovni – Bc. Matej Královič
Bc. Matej Královič
Master's thesis
Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej poisťovni
The specifics of creating a marketing mix in a chosen insurance company
Abstract:
The research subject of this diploma work are „The specifics of creating a marketing mix in a chosen insurance company“and the analysis of separate Instruments for creating a marketing mix in a chosen insurance. We based this research on the reflection of customers regarding possible improvements to the marketing mix of insurance companies. The diploma work consists of three chapters. The first chapter …moreAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej poisťovni“ je analýza jednotlivých nástrojov marketingového mixu vo vybranej poisťovni a na základe výsledkov z prieskumu spokojnosti klientov navrhnúť možnosti na zlepšenie marketingového mixu poisťovne. Diplomová práca obsahuje tri kapitoly. Prvá kapitola je zameraná na teoretické východiská a špecifiká marketingového mixu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/qmr2j/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Reader: Ing. Katarína Zvaríková, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁLOVIČ, Matej. \textit{Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej poisťovni}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ht6g7e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Marketingový mix v komerčnej poisťovni
Ľuboš Hodossy -
Formy distribúcie poistných produktov vo vybranej poisťovni
Erik Trubač -
Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh vybranej poisťovne
Nika Psotová -
Marketingový plán pro online služby zdravotní pojišťovny
David Janák -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová