Bc. Matej Královič

Master's thesis

Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej poisťovni

The specifics of creating a marketing mix in a chosen insurance company
Abstract:
The research subject of this diploma work are „The specifics of creating a marketing mix in a chosen insurance company“and the analysis of separate Instruments for creating a marketing mix in a chosen insurance. We based this research on the reflection of customers regarding possible improvements to the marketing mix of insurance companies. The diploma work consists of three chapters. The first chapter …viac
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej poisťovni“ je analýza jednotlivých nástrojov marketingového mixu vo vybranej poisťovni a na základe výsledkov z prieskumu spokojnosti klientov navrhnúť možnosti na zlepšenie marketingového mixu poisťovne. Diplomová práca obsahuje tri kapitoly. Prvá kapitola je zameraná na teoretické východiská a špecifiká marketingového mixu …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedúci: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: Ing. Katarína Zvaríková, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK