Propagace nových výrobků u společnosti BIOGENA, s.r.o. a jejich zavádění na trh – Bc. Barbora Čápová
Bc. Barbora Čápová
Bakalářská práce
Propagace nových výrobků u společnosti BIOGENA, s.r.o. a jejich zavádění na trh
Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na propagaci, tedy marketingový komunikační mix, při zavádění nových výrobků na trhu společnosti Biogena s.r.o. Cílem této práce je důkladné prozkoumání jednotlivých prvků komunikačního mixu u vybrané společnosti. V Teoreticko-metodologické části jsou uvedeny poznatky z odborné literatury a jejich komparace. V aplikační části se podrobně věnuji aktuálnímu stavu propagace …víceAbstract:
The work is focused on the promotion, a marketing communication mix, the launching new products on the market Biogen Ltd. The aim of this work is a thorough examination of the different elements of the communication mix in high society. The theoretical and methodological section provides findings from the literature and their comparison. The application part is devoted to the current state promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ga4ri/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČÁPOVÁ, Barbora. \textit{Propagace nových výrobků u společnosti BIOGENA, s.r.o. a jejich zavádění na trh}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ht6mzb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Podpora projektu ve smyslu Public relations
Vítězslav Jiroš -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Public relations jako hlavní metoda podpory fundraisingu neziskových organizací
Veronika Dávidová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc