Tereza Mrázková

Bakalářská práce

Pracovní motivace v multi-level marketingu

Work Motivation in Multi-level Marketing
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat pracovní motivaci v multi-level marketingu a to v konkrétní společnosti. Je zde představen jak obecný marketing a jeho nástroje, tak i multi-level marketing a teorie motivace. Pro výzkum v praktické části byla použita metoda elektronického dotazníku, na který odpovědělo 71 respondentů. Respondenti byli pracovníci konkrétní firmy. Není zde zaměření pouze na celkovou pracovní …více
Abstract:
The purpose of this work is to analyse the motivation in multi-level marketing company. The thesis introduces basic general marketing tools, but also multi-level marketing and the theory of motivation. The research in practical part was done in the form of electronical survey, which was completed by 71 responders. The responders were employees of specific company. The thesis does not only focus on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Petr Svoboda
  • Oponent: Helena Řepová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50247