Projekt komunikačních aktivit vedoucích ke zlepšení mediálního obrazu Krajské hospodářské komory Zlínského kraje – Bc. Bronislava Šabacká
Bc. Bronislava Šabacká
Diplomová práce
Projekt komunikačních aktivit vedoucích ke zlepšení mediálního obrazu Krajské hospodářské komory Zlínského kraje
Project of Communication Activities Focused on Improving Media Image of Economic Chamber of the Zlin Region
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vylepšení mediálního obrazu Krajské hospodářské komory Zlínského kraje a to pomocí vytvoření projektu marketingových komunikačních aktivit. Primárním cílem tohoto projektu bylo tedy zlepšení mediálního obrazu KHK ZK. Dílčími cíli se staly snahy o zvýšení povědomí organizace ve Zlínském kraji a také získání o 10% více členů, nežli bylo na začátku projektu a to vše do konce …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis is to create project of the marketing communication focused on the improvement of the media image of Economic Chamber of the Zlin Region. The primary goal of the project was improving media image KHK ZK. Partial goals were incre-asing awareness of organization in the Zlin region and also achieving more than 10% of members until the end of the year 2016. The issue of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠABACKÁ, Bronislava. \textit{Projekt komunikačních aktivit vedoucích ke zlepšení mediálního obrazu Krajské hospodářské komory Zlínského kraje}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/hthsot/.
Jak správně citovat práci
Šabacká, Bronislava. Projekt komunikačních aktivit vedoucích ke zlepšení mediálního obrazu Krajské hospodářské komory Zlínského kraje . Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková