Jakub Kofroň

Diplomová práce

Zavedení marketingové strategie a vliv redesignu na eshop el-ka.cz

The implementation of the marketing strategy and the impact of redesign on the eshop el-ka.cz
Anotace:
Práce pojednává a řeší problematiku marketingové strategie a tvorby internetového obchodu. Teoretické poznatky zkoumané v práci jsou později prakticky aplikovány na značku spodního prádla El.Ka Underwear, která se tak stává ústředním motivem práce. V úvodu práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou po prezentaci všech realizovaných kroků v závěru práce vyhodnoceny a zodpovězeny. V úplném …více
Abstract:
The thesis is dealing with issues of marketing strategy and building online shop. Theoretical knowledge are subsequently practically applied on underwear brand El.Ka Underwear, which becomes the central theme of the thesis. In thesis introduction main goals and research questions are set and afterwards evaluated and answered. Both based on realised steps by author. In final conclusion author summarizes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Ivana Topolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49397