Bc. Jana Rousová
Master's thesis
Marketingová komunikace svatebního salonu
Wedding Salon Marketing Communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro svatební salon. Hlavním cílem je navrhnout komunikační kampaň pro začínající svatební salon pomocí komunikačních nástrojů s ohledem na nové trendy. V diplomové práci je představen svatební salon. Následně je zkoumán vývoj sňatečnosti v České republice včetně aktuálních svatebních trendů, které přicházejí ze zahraničí. Dále je vyhodnocena …moreAbstract:
The thesis deals with the design of marketing communication for a wedding salon. The main objective is to design a communication campaign for a start-up wedding salon using communication tools about contemporary trends. In the thesis a wedding salon is introduced. Subsequently, the development of the marriage industry in the Czech Republic is examined, including current wedding trends coming from abroad …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Reader: Veronika Gipfl, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights