Využití arteterapie u jedinců se souběžným postižením více vadami – Bc. Daria Škvorcová
Bc. Daria Škvorcová
Diplomová práce
Využití arteterapie u jedinců se souběžným postižením více vadami
Utilization of Art Therapy of Individuals with Multiple Disabilities
Anotace:
Diplomová práce „Využití arteterapie u jedinců se souběžným postižením více vadami“ se zabývá využitím arteterapie jako podpůrné terapie při vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami. Cílem diplomové práce bylo ověřit účinnost zvolené arteterapeutické metodiky u jedinců se souběžným postižením více vadami a její dopad na sledované osoby.Abstract:
The diploma work named „Utilization of therapy of individuals with multiple disabilities“ concerns the utilization of art therapy as a supportive therapy for education in pupils with multiple disabilities. The aim of the diploma work was to verify the effectiveness of the chosen art therapy methodology in individuals with multiple disabilities and its impact on the individuals monitored.Klíčová slova
souběžné postižení více vadami mentální retardace autismus porucha autistického spektra arteterapie muzikoterapie dramaterapie symbol dětský výtvarný projev. Multiple disabilities mental retardation autism autistic spectre disorder art therapy music therapy drama therapy children´s artistic expression.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lz37l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Dětský výtvarný projev v předškolním věku
Radka DVOŘÁKOVÁ -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková