Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti – Bc. Petr Zavadil
Bc. Petr Zavadil
Diplomová práce
Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti
Creating a Brand Manual in the Context of Rebranding a Selected Company
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na vytvoření brand manuálu v procesu rebrandingu firmy S WHG, s. r. o., která působí v projektovém a inženýrsko-dodavatelském odvětví. Cílem práce je zjistit názor zákazníků a vedení firmy na současnou komunikaci. Účelem práce je pak analyzovat společnost a její konkurenci, a na základě těchto dat společně s výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu vytvořit doporučení …víceAbstract:
This thesis focuses on creating a brand manual in the rebranding process of the company S WHG, s.r.o., operating in the project and engineering-supply industry. The aim of the thesis is to ascertain the opinions of customers and the company's management on current communication. The purpose is then to analyze the company and its competitors, and based on this data together with the results of qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zavadil, Petr. Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Edward Kelnar -
Vizuální komunikace politického hnutí
Lukáš Hunter -
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Branding značky na sociální síti
Adrián Molota