Bc. Petr Zavadil

Diplomová práce

Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti

Creating a Brand Manual in the Context of Rebranding a Selected Company
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na vytvoření brand manuálu v procesu rebrandingu firmy S WHG, s. r. o., která působí v projektovém a inženýrsko-dodavatelském odvětví. Cílem práce je zjistit názor zákazníků a vedení firmy na současnou komunikaci. Účelem práce je pak analyzovat společnost a její konkurenci, a na základě těchto dat společně s výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu vytvořit doporučení …více
Abstract:
This thesis focuses on creating a brand manual in the rebranding process of the company S WHG, s.r.o., operating in the project and engineering-supply industry. The aim of the thesis is to ascertain the opinions of customers and the company's management on current communication. The purpose is then to analyze the company and its competitors, and based on this data together with the results of qualitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zavadil, Petr. Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce