Etické aspekty reklamy z oblasti zdravotnictví – Bc. Jiří Valeš
Bc. Jiří Valeš
Diplomová práce
Etické aspekty reklamy z oblasti zdravotnictví
Ethical aspects of advertising in the health sector
Anotace:
Tato práce se zabývá reklamou z oblasti zdravotnictví a jejími etickými aspekty. První část práce je teoretická a stanovuje základní pojmy. Popisuje základy marketingu, marketingového mixu a rozhodovací proces zákazníka. Dále popisuje reklamu, její historii a rozdělení. V závěru teoretické části popisuje právní regulaci a samoregulaci reklamy. V praktické části práce popisuje reklamu na léčivé přípravky …víceAbstract:
This thesis deals with advertising in health care and its ethical aspects. The first part is theoretical and sets up basic terms. Basics of marketing, marketing mix and customer decision process are described in detail. It works with advertising, its history and classification. In the conclusion of the thesis law regulation and self regulation is examined. In the practical part it describes advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11527/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALEŠ, Jiří. \textit{Etické aspekty reklamy z~oblasti zdravotnictví}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/huevav/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Regulace reklamy ve farmacii
Eva Kalvodová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Šárka Horynová -
Marketing a propagace doplňků stravy
Martina Bartošíková -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš