Moderní vůdcovství versus moderní vedení pracovníků malých a středních podniků – Lenka Kerschnerová, DiS.
Lenka Kerschnerová, DiS.
Bakalářská práce
Moderní vůdcovství versus moderní vedení pracovníků malých a středních podniků
Modern leadership versus modern management staff of small and medium enterprises
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických východisek a vhodné metodologie prokázat význam správného vnímání podstaty a obsahu moderního vůdcovství a moderního vedení pracovníků v malých a středních podnicích. V teoretické části je objasněna zásadní obsahová odlišnost moderního vůdcovství a moderního vedení lidí. V praktické části je na základě kvalitativního výzkumu prověřena efektivita implementace …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is based on theoretical background and appropriate methodology to demonstrate the importance of correct perception of the essence and content of modern leadership and modern leadership in small and medium enterprises. The theoretical part explains the fundamental content distinction between modern leadership and modern leadership. In the practical part, on the basis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/gy1hw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. Ivan Vágner, CSc.
- Oponent: Ing. JUDr. Milan Galvas, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Transformační a transakční leadership a inteligence leaderů
Petra Matoušová -
Vztah mezi transformačním leadershipem a leadership self-efficacy
Barbora Hilšerová -
Leadership v malých a středních podnicích
Markéta Plucarová -
Transformační leadership v obchodní společnosti
Anna-Marie Foltýnová -
Transformační a transakční přístup k vedení v konkrétním podniku
Martina Valachová -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska