Moderní vůdcovství versus moderní vedení pracovníků malých a středních podniků – Lenka Kerschnerová, DiS.
Lenka Kerschnerová, DiS.
Bachelor's thesis
Moderní vůdcovství versus moderní vedení pracovníků malých a středních podniků
Modern leadership versus modern management staff of small and medium enterprises
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických východisek a vhodné metodologie prokázat význam správného vnímání podstaty a obsahu moderního vůdcovství a moderního vedení pracovníků v malých a středních podnicích. V teoretické části je objasněna zásadní obsahová odlišnost moderního vůdcovství a moderního vedení lidí. V praktické části je na základě kvalitativního výzkumu prověřena efektivita implementace …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is based on theoretical background and appropriate methodology to demonstrate the importance of correct perception of the essence and content of modern leadership and modern leadership in small and medium enterprises. The theoretical part explains the fundamental content distinction between modern leadership and modern leadership. In the practical part, on the basis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/gy1hw/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2017
- Supervisor: prof. Ing. Ivan Vágner, CSc.
- Reader: Ing. JUDr. Milan Galvas, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Transformační a transakční leadership a inteligence leaderů
Petra Matoušová -
Vztah mezi transformačním leadershipem a leadership self-efficacy
Barbora Hilšerová -
Leadership v malých a středních podnicích
Markéta Plucarová -
Transformační leadership v obchodní společnosti
Anna-Marie Foltýnová -
Transformační a transakční přístup k vedení v konkrétním podniku
Martina Valachová -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska