Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích – Bc. Libor Osouch
Bc. Libor Osouch
Master's thesis
Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích
Recognition and use of Unethical Promotional Posts on Social Media
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rozeznatelností a používáním neetických příspěvků na sociálních sítích. Teoretická část definuje základní pojmy v oblasti marketingové komunikace a digitálního marketingu a pojednává také o etice marketingové komunikace, regulaci a samoregulaci reklamy. Praktická část pomocí výzkumných šetření určuje rozeznatelnost neetických reklamních příspěvků na sociálních sítích …moreAbstract:
This master thesis deals with the recognition and use of unethical posts on social media. The theoretical part defines the basic concepts in the field of marketing communication and digital marketing and also discusses the ethics of marketing communication, regulation and self-regulation of advertising. The practical part uses research investigations to determine the recognition of unethical advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michal Stránský, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OSOUCH, Libor. \textit{Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/huy1au/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Osouch, Libor. Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová