Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Barbora Houdková
Bc. Barbora Houdková
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Marketing Communication Mix of the Chosen Company - Product
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix vybraného podniku – TBG Metrostav a jeho projektový návrh. Práce vychází z teoretických konceptů marketingu a marketingové komunikace s ohledem pro daný obor stavebnictví. Na základě tohoto konceptu je vypracován projektový návrh, kde jsou informace ze SWOT analýzy, Porterovy analýzy a popis marketingového komunikačního mixu.Abstract:
The subject of this thesis is marketing communication mix of chosen company - TBG Metrostav and its project proposal. Thesis is based on theoretical concepts of marketing and marketing communications with regard to the building industry. On the grounds of this concept is elaborated a project proposal, which is consist of information from the SWOT analysis, Porter's analysis and description of the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/twfgn/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova