Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu) – Bc. Alica Miklošková
Bc. Alica Miklošková
Master's thesis
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu)
Specifics of integrated marketing communications in selected industries (The Project of the Golf tournament as a Marketing event
Abstract:
Propojení event marketingu a sportovní události se stává v současné době velice poptávaným „zbožím“. Tato kombinace vytváří úrodnou půdu pro využití nástrojů integrované marketingové komunikace a výrazně zvyšuje obchodní potenciál. Event marketing, který je založen především na emocích a zábavě a sportovní událost, která napomáhá k vytvoření dobré image akce, společně vytvářejí významnou součást marketingového …moreAbstract:
Linking event marketing and sporting events are now becoming very demanded "commodities". This combination creates a fertile ground for using the tools of integrated marketing communications and dramatically increase business potential. Event marketing, mainly based on emotion and entertainment, and sports event, which helps create a good image of the action, together form a significant part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yxm84/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKLOŠKOVÁ, Alica. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/hvfu3o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová