Bc. Alica Miklošková

Master's thesis

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu)

Specifics of integrated marketing communications in selected industries (The Project of the Golf tournament as a Marketing event
Abstract:
Propojení event marketingu a sportovní události se stává v současné době velice poptávaným „zbožím“. Tato kombinace vytváří úrodnou půdu pro využití nástrojů integrované marketingové komunikace a výrazně zvyšuje obchodní potenciál. Event marketing, který je založen především na emocích a zábavě a sportovní událost, která napomáhá k vytvoření dobré image akce, společně vytvářejí významnou součást marketingového …more
Abstract:
Linking event marketing and sporting events are now becoming very demanded "commodities". This combination creates a fertile ground for using the tools of integrated marketing communications and dramatically increase business potential. Event marketing, mainly based on emotion and entertainment, and sports event, which helps create a good image of the action, together form a significant part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní