Profil společnosti na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace – Anna Moseikova
Anna Moseikova
Bachelor's thesis
Profil společnosti na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace
Company profile on social networks as a tool of marketing communication
Abstract:
Práce je věnována problematice využití sociálních sítí pro účely marketingové komunikace firem. Cílem práce je navrhnout doporučení k optimalizaci online marketingové komunikace služeb a produktů vybraného podniku na sociálních sítích prostřednictvím sociálních médií Facebook, Instagram a webových stránek, za účelem zvýšení povědomí o činnosti podniku mezi uživateli (potenciálními zákazníky/klienty …moreAbstract:
The work is devoted to the issue of the use of social networks for the purposes of marketing communication of companies. The aim of the work is to propose recommendations to optimize the online marketing communication of the services and products of the selected company on social networks through the social media Facebook, Instagram and websites, in order to increase awareness of the company's activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2024
- Supervisor: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Reader: Kristýna Dobiášová, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOSEIKOVA, Anna. \textit{Profil společnosti na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/hvhnnx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Informatics
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights