Profil společnosti na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace – Anna Moseikova
Anna Moseikova
Bakalářská práce
Profil společnosti na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace
Company profile on social networks as a tool of marketing communication
Anotace:
Práce je věnována problematice využití sociálních sítí pro účely marketingové komunikace firem. Cílem práce je navrhnout doporučení k optimalizaci online marketingové komunikace služeb a produktů vybraného podniku na sociálních sítích prostřednictvím sociálních médií Facebook, Instagram a webových stránek, za účelem zvýšení povědomí o činnosti podniku mezi uživateli (potenciálními zákazníky/klienty …víceAbstract:
The work is devoted to the issue of the use of social networks for the purposes of marketing communication of companies. The aim of the work is to propose recommendations to optimize the online marketing communication of the services and products of the selected company on social networks through the social media Facebook, Instagram and websites, in order to increase awareness of the company's activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: Kristýna Dobiášová, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOSEIKOVA, Anna. \textit{Profil společnosti na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/hvhnnx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva