Analýza marketingové strategie města – Jiří Gajdušek
Jiří Gajdušek
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie města
Analysis of Municipal Marketing Strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem hodnocení marketingové strategie města, na případové studii města Jeseník. Nejprve byla provedena charakteristika města pro přehlednost o místě. V kapitole je rozepsáno o historii obce, demografii, trhu práce, hospodářství, občanské vybavenosti, technické infrastruktuře, životním prostředí a cestovném ruchu. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy marketingu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to refer to evaluation of marketing strategy of the city Jeseník. At first there is some characteristics of the city for lucidity of the place. This chapter refers to history of the city, demographic data, labour market, economy, civic amenities, technical infrastructure, environment and tourism. In theoretical part there is an explanation of basic terms of marketing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80622
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Miroslav Merenda
- Oponent: Eva Chlebišová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing v regionálním rozvoji obcí - případová studie vybraných obcí okresů Hodonín a Břeclav
Gabriela GEHEROVÁ -
Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice
Ivana IVANUŠIĆOVÁ -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Personální marketing ve veřejném a soukromém sektoru
Lenka Kawuloková -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa