Jiří Gajdušek

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie města

Analysis of Municipal Marketing Strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem hodnocení marketingové strategie města, na případové studii města Jeseník. Nejprve byla provedena charakteristika města pro přehlednost o místě. V kapitole je rozepsáno o historii obce, demografii, trhu práce, hospodářství, občanské vybavenosti, technické infrastruktuře, životním prostředí a cestovném ruchu. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy marketingu …více
Abstract:
The aim of this thesis is to refer to evaluation of marketing strategy of the city Jeseník. At first there is some characteristics of the city for lucidity of the place. This chapter refers to history of the city, demographic data, labour market, economy, civic amenities, technical infrastructure, environment and tourism. In theoretical part there is an explanation of basic terms of marketing, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Miroslav Merenda
  • Oponent: Eva Chlebišová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava