BcA. Markéta HLAVATÁ
Diplomová práce
Digitální vyprávění
Digital Storytelling
Anotace:
Tématem práce je digitální vyprávění (dále DV) a jeho využití ve vzdělávání na SŠ a ZŠ. Cílem práce je definovat náležitosti přípravy hodiny s DV, sestavit seznam pro tento účel vhodných aplikací pro mobilní digitální technologie (tablet) a na základě projektu provedeného v praxi a výstupů žáků vymezit také možná úskalí, která může DV ve škole přinést. V úvodní části se práce zabývá teoretickým podkladem …víceAbstract:
The topic of this work is the Digital Storytelling (DS) and is focused on using DS at school during education. The goal is giving definition of main points of preparation lessons with DS, possible complications and drawing up a suitable application list for mobile digotal technology. First part of this work is concernet with theory, the second with practical application at school a the last research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Rohlíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVATÁ, Markéta. Digitální vyprávění. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / INF-Ge
Práce na příbuzné téma
-
Systém pro vyprávění dětských příběhů
Terezie HODANOVÁ -
Škola a dovednosti pro 21. století
Vlasta HOŠKOVÁ -
Manažerské dovednosti manažera 21. století
Pavla Myslíková -
Sebeřízené vzdělávání: klíčová kompetence generace Y v 21. století
František Dalecký -
Tvořivost a dovednost žáků 1. stupně ZŠ v 21. století
Romana ADAMCOVÁ -
Innovative critical thinking for (not only) managerial decisionmaking
Kristýna Nedvědová -
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška