Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje – Ing. Jan Krejčí
Ing. Jan Krejčí
Bachelor's thesis
Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje
Communication Strategy Changes and Their Impact on Sales Development
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce „Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje“ je strategická analýza vybraného podniku a návrhy na nové strategie, jak přilákat nové zákazníky, což povede k větším tržbám. Teoretická část je věnována popisu strategie, jejího významu a vlivu na konkurenceschopnost podniku a strategické analýzy. Praktická část je věnována popisu a strategické analýze vybraného podniku …moreAbstract:
The main goal of thesis „Communication Strategy Changes and Their Impact on Sales Development“ is strategic analysis of a selected company and to suggest for new strategies, how to attract new costumers, which will lead to greater sales. The theoretical part deals with the definitions of strategy, it’s importance and impact on competitiveness of company and strategic analysis. The practical part includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v5288/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Ladislav Lašek
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje na internetu
Martin Vršecký -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Jan Krejčí -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Paulína Minčičová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Ladislav Kremlička