Ing. Jan Krejčí

Bachelor's thesis

Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje

Communication Strategy Changes and Their Impact on Sales Development
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce „Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje“ je strategická analýza vybraného podniku a návrhy na nové strategie, jak přilákat nové zákazníky, což povede k větším tržbám. Teoretická část je věnována popisu strategie, jejího významu a vlivu na konkurenceschopnost podniku a strategické analýzy. Praktická část je věnována popisu a strategické analýze vybraného podniku …more
Abstract:
The main goal of thesis „Communication Strategy Changes and Their Impact on Sales Development“ is strategic analysis of a selected company and to suggest for new strategies, how to attract new costumers, which will lead to greater sales. The theoretical part deals with the definitions of strategy, it’s importance and impact on competitiveness of company and strategic analysis. The practical part includes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Ladislav Lašek
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication