Zvyšování efektivity prodeje a optimalizace nákladů v rámci internetového obchodu – Jakub Chojka
Jakub Chojka
Diplomová práce
Zvyšování efektivity prodeje a optimalizace nákladů v rámci internetového obchodu
Raising the Effectiveness of Sales and Optimalization of Expense in Terms of Internet Shop
Anotace:
Předmětem této práce by měl být především průzkum internetového trhu, chování zákazníků na trhu a možnosti snížení nákladů v rámci internetového obchodu. Mezi hlavní důvody těchto analýz patří zvýšení návštěvnosti, počtu zákazníků a také tržeb. Jako nástroje pro sledování návštěvnosti a dalších ukazatelů budou sloužit programy Google Analytics a Google AdWords.Abstract:
The objective of this work should be mainly an internet survey of the market, customer behavior and market potential to reduce costs in the online store. The main reasons for such analysis include increased attendance, number of customers and sales. As a tool for monitoring attendance and other indicators will provide Google Analytics and Google AdWords.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87645
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Martin Lampa
- Oponent: Tomáš Mládek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHOJKA, Jakub. \textit{Zvyšování efektivity prodeje a optimalizace nákladů v rámci internetového obchodu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/hvodv3/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Cestování a internet
Petr Psota -
Automatické zodpovídání dotazů a internetové vyhledávače
Matěj Štěpánek -
Internet a jeho využití v domácnostech
Simona Machová -
Web Search Engine as an Information Source for Language Teachers
Hana Balíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internet Marketing
Martina Polková