Phraseologismen in Lehrbüchern des Deutschen – Bc. Petra Julinová
Bc. Petra Julinová
Diplomová práce
Phraseologismen in Lehrbüchern des Deutschen
Phraseology in Text Books for German language
Abstract:
This diploma thesis deals with phraseology in teaching German language on secondary school. Theoretical part of the thesis is devoted to classification of phraseological units, summarizes the basic methods that are used in teaching German as foreign language and describes the problematics of phraseology in foreign language teaching. The main focus of the practical part is analysis of selected B1 language …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá frazeologií ve výuce německého jazyka na středních školách. Teoretická část se věnuje základnímu rozdělení frazeologismů, obecně shrnuje základní metody při výuce cizího jazyka a dále se věnuje problematice frazeologie při výuce cizího jazyka. Těžiště praktické části spočívá v podrobné analýze vybraných učebnic německého jazyka pro jazykovou úroveň B1 z hlediska frazeologie …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zx1pu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
- Oponent: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková