Positioning doručovacích společností v České republice – Zuzana Kotilová
Zuzana Kotilová
Master's thesis
Positioning doručovacích společností v České republice
Positioning of delivery companies in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním positioningu prostřednictvím metody sémantického diferenciálu. Hlavním cílem práce je zjistit umístění vybraných doručovacích společností v mysli spotřebitelů. Výzkum se skládá z měření postojů vybrané skupiny spotřebitelů a je doplněn o zjištění, zda kladný positioning opravdu vypovídá o loajalitě spotřebitelů. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku positioningu …moreAbstract:
The diploma thesis deals with investigation of positioning by means of semantic differential method. The main goal of the thesis is to find out the location of selected delivery companies in the mind of consumers. The research consists of measuring the attitudes of a selected group of consumers and is complemented by the determination of whether positive positioning really speaks about consumer loyalty …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76362
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76362
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace
Kristina THIELOVÁ -
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
Irena Patočková -
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
Dominika Petrová -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Lucie CVIKLOVÁ -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
Vladislava Savkova