Zuzana Kotilová

Master's thesis

Positioning doručovacích společností v České republice

Positioning of delivery companies in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním positioningu prostřednictvím metody sémantického diferenciálu. Hlavním cílem práce je zjistit umístění vybraných doručovacích společností v mysli spotřebitelů. Výzkum se skládá z měření postojů vybrané skupiny spotřebitelů a je doplněn o zjištění, zda kladný positioning opravdu vypovídá o loajalitě spotřebitelů. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku positioningu …more
Abstract:
The diploma thesis deals with investigation of positioning by means of semantic differential method. The main goal of the thesis is to find out the location of selected delivery companies in the mind of consumers. The research consists of measuring the attitudes of a selected group of consumers and is complemented by the determination of whether positive positioning really speaks about consumer loyalty …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2019
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76362