Product placement společnosti Daniel Wellington na Instagramu – Gabriel Hakulín
Gabriel Hakulín
Bakalářská práce
Product placement společnosti Daniel Wellington na Instagramu
Product placement of Daniel Wellington on Instagram
Anotace:
Tématem bakalářské práce je product placement společnosti Daniel Wellington na Instagramu. Hlavním cílem je zjistit povědomí uživatelů Instagramu o značce Daniel Wellington.Teoretická část práce obsahuje pojednání o product placementu, definuje marketingový mix, marketingovou komunikaci a povědomí o značce.První část praktické části představuje firmu Daniel Wellington, její historii a produktové portfolio …víceAbstract:
The aim of this thesis was to determine if the users of the well known social media application Instagram, are subconscious of Swedish watch brand Daniel Wellington.The theoretical part of this thesis described product placement, defined the marketing mix, marketing communication and subconsciousness of the brand.The practical part presented the company in focus, Daniel Wellington, its history and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA
- Oponent: David Dráb, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva