Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ – Tereza Pavlíková
Tereza Pavlíková
Master's thesis
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Comparison of reading quality of pupils at Primary school based on either analytical - synthetic approach or genetic approach
Abstract:
Diplomová práce srovnává analyticko-syntetickou a genetickou metodu vzhledem ke kvalitě čtení žáků na prvním stupni základních škol. Vycházíme z hypotéz mnohých odborníků, především z předpokladu předního zakladatele genetické metody Josefa Kožíška, podle kterého žáci učící se genetickou metodou umí číst rychleji, než žáci, kteří se učí analyticko - syntetickou metodou. Během práce jsme používali formy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6417
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2020
- Supervisor: Mgr. Žaneta Göbelová
- Reader: PhDr. Jana Bílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLÍKOVÁ, Tereza. \textit{Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/hw3v8h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji
Dora Zemanová -
Využití metody dobrého startu jako podpůrné metody při výuce prvopočátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ
Zuzana KUCHAŘOVÁ -
Nejčastěji užívané metody výuky čtení v Moravskoslezském kraji
Petra SMOLANOVÁ -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ
Gabriela LUPINSKÁ -
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights