Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ – Tereza Pavlíková
Tereza Pavlíková
Diplomová práce
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Comparison of reading quality of pupils at Primary school based on either analytical - synthetic approach or genetic approach
Anotace:
Diplomová práce srovnává analyticko-syntetickou a genetickou metodu vzhledem ke kvalitě čtení žáků na prvním stupni základních škol. Vycházíme z hypotéz mnohých odborníků, především z předpokladu předního zakladatele genetické metody Josefa Kožíška, podle kterého žáci učící se genetickou metodou umí číst rychleji, než žáci, kteří se učí analyticko - syntetickou metodou. Během práce jsme používali formy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6417
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Žaneta Göbelová
- Oponent: PhDr. Jana Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLÍKOVÁ, Tereza. \textit{Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/hw3v8h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji
Dora Zemanová -
Využití metody dobrého startu jako podpůrné metody při výuce prvopočátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ
Zuzana KUCHAŘOVÁ -
Nejčastěji užívané metody výuky čtení v Moravskoslezském kraji
Petra SMOLANOVÁ -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ
Gabriela LUPINSKÁ -
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva