Programovatelná svoboda volby v kontextu díla Douglase Rushkoffa – Bc. Jitka Grossmannová
Bc. Jitka Grossmannová
Bachelor's thesis
Programovatelná svoboda volby v kontextu díla Douglase Rushkoffa
Programmable freedom of choice in the context of the work of Douglas Rushkoff
Anotácia:
Bakalářská diplomová práce se zabývá pojmem programovatelnosti, jako vlastnosti média a problematikou svobodné volby uživatele v naprogramovaném prostředí. Práce charakterizuje pojem programovatelnost v konceptu nových médií, přičemž vychází z tezí Douglase Rushkoffa Program or Be Programmed. Ten Commands for a Digital Age. Otázky, které si práce klade, jsou: jakou podobu má svoboda volby v médiích …viacAbstract:
This bachelor thesis follows up the concept of programmability as an attribute of media and the issue of free will choice of a recipient in the programmed environment. The thesis characterizes the concept of programmability in the concept of new media, based on the thesis by Douglas Rushkoff's Ten Commands for a Digital Age. Questions that this thesis sets are: What form has the freedom of choice in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nt3km/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie v životě předškoláků pohledem rodičů
Barbora Látalová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová