Yvona Teysslerová
Master's thesis
Fenomén Emanuel Lubezki
The phenomenon of Emmanuel Lubezki
Abstract:
Podle Gestaltské teorie, založené Maxem Wertheimerem, nevnímáme podněty jednotlivě, ale jako celkový dojem. Snadno to pochopíme na příkladu hudby. Můžeme rozpoznat melodii kdykoli, i když je reprodukována v jiné tónině nebo rytmu. Nevnímáme jednotlivé noty, ale celkovou melodii. Pokud v notovém záznamu nota chybí, přidáme si ji automaticky, abychom reprodukovali známou melodii.(1) Naše vnímání obrázků …moreAbstract:
According to the Gestalt theory, founded by Max Wertheimer, we do not perceive stimuli individually, but as an overall impression. We can easily understand this from the example of music. We can recognize a melody at any time, even if it is reproduced in a different key or rhythm. We do not perceive individual notes, but the overall melody. If a note is missing from the note, we will automatically …moreKeywords
mexická kinematografieKeywords
kameramaniKeywords
filmové cenyKeywords
analýzy filmových dělKeywords
práce kameramana
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/14705
Thesis defence
- Date of defence: 24. 9. 2020
- Supervisor: Jaroslav BRABEC
- Reader: Jiří MACÁK
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Theses on a related topic
-
ZROZENÍ A VÝZNAM FENOMÉNU TANCE V „ CINE DE CABARETERAS“ VRÁMCI MEXICKÉ KINEMATOGRAFIE
Rolando Garduňo -
Kinematografie Carlose Reygadase v kontextu jeho vzorů: Bressona, Tarkovského a Rosselliniho
Tomáš Klein -
Tendence vyprázdněné narace v díle Carlose Reygadase v kontextu postupů současné kinematografie
Veronika Hlinková -
Možnosti využití filmových adaptací děl Smuteční slavnost, Farářův konec a Karlštejnské vigilie ve výuce české literatury
Kristýna Kucharčíková -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Rozbor vybraných filmových děl s reflexí psychiatrických aspektů
Lucie Hořavová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová