Yvona Teysslerová
Diplomová práce
Fenomén Emanuel Lubezki
The phenomenon of Emmanuel Lubezki
Anotace:
Podle Gestaltské teorie, založené Maxem Wertheimerem, nevnímáme podněty jednotlivě, ale jako celkový dojem. Snadno to pochopíme na příkladu hudby. Můžeme rozpoznat melodii kdykoli, i když je reprodukována v jiné tónině nebo rytmu. Nevnímáme jednotlivé noty, ale celkovou melodii. Pokud v notovém záznamu nota chybí, přidáme si ji automaticky, abychom reprodukovali známou melodii.(1) Naše vnímání obrázků …víceAbstract:
According to the Gestalt theory, founded by Max Wertheimer, we do not perceive stimuli individually, but as an overall impression. We can easily understand this from the example of music. We can recognize a melody at any time, even if it is reproduced in a different key or rhythm. We do not perceive individual notes, but the overall melody. If a note is missing from the note, we will automatically …víceKlíčová slova
mexická kinematografieKlíčová slova
kameramaniKlíčová slova
filmové cenyKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
práce kameramana
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14705
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2020
- Vedoucí: Jaroslav BRABEC
- Oponent: Jiří MACÁK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
ZROZENÍ A VÝZNAM FENOMÉNU TANCE V „ CINE DE CABARETERAS“ VRÁMCI MEXICKÉ KINEMATOGRAFIE
Rolando Garduňo -
Kinematografie Carlose Reygadase v kontextu jeho vzorů: Bressona, Tarkovského a Rosselliniho
Tomáš Klein -
Tendence vyprázdněné narace v díle Carlose Reygadase v kontextu postupů současné kinematografie
Veronika Hlinková -
Možnosti využití filmových adaptací děl Smuteční slavnost, Farářův konec a Karlštejnské vigilie ve výuce české literatury
Kristýna Kucharčíková -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Rozbor vybraných filmových děl s reflexí psychiatrických aspektů
Lucie Hořavová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová