Zážitková pedagogika v projektu Příprava občanů k obraně státu – Bc. Ondřej PETRÁK
Bc. Ondřej PETRÁK
Diplomová práce
Zážitková pedagogika v projektu Příprava občanů k obraně státu
Incorporating experience pedagogy in the ACR-Pokos project
Anotace:
Práce je zaměřena na armádní projekt Příprava obyvatelstva k obraně státu (POKOS). Cílem práce bylo vytvoření několika metodických modelů k projektu POKOS. Metodické modely mají sloužit jako vzor pro budoucí lektory, kteří budou přednášet na vybraných základních a středních školách, ale i pro pedagogy, kteří tematiku POKOS budou probírat v jednotlivých předmětech.Abstract:
The work is focused on the military project Preparing the population for the defense of the state (POKOS). The aim of this work was to create several methodical models for the POKOS project. The methodological models should be used as a models for future lecturers who will give lectures at selected elementary and secondary schools, but also for teachers who will discuss POKOS in individual subjects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETRÁK, Ondřej. Zážitková pedagogika v projektu Příprava občanů k obraně státu . Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Řízení volnočasových aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Mimořádná událost v Olomouci - výchovně-vzdělávací projekt pro primární školu
Vendula STAŠKOVÁ -
Mimořádná událost, psychosociální pomoc
Jana DOLEŽELOVÁ -
Osvětový program ? Přijímání informací a pravidla chování při mimořádné události pro žáky základních škol, formou zážitkové pedagogiky
David BOŠIAK -
Intenzita tělesného zatížení při vybraných činnostech v rámci zimního kurzu kombinované formy studia oboru Rekreologie
Ivan ČERVENKA -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Metody vyučování v matematice na základních školách
Šárka BÍLKOVÁ -
Didaktické hry a aktivizující výukové metody v praktickém vyučování pro obory pozemního stavitelství
Jakub Strýček
Název
Vložil
Vloženo
Práva