Efektivní komunikace mezi marketingovými pracovníky a grafickými designéry – Bc. Dominika Hrnčířová
Bc. Dominika Hrnčířová
Diplomová práce
Efektivní komunikace mezi marketingovými pracovníky a grafickými designéry
Effective Communication Between Marketers And Graphic Designers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou komunikace mezi studenty grafických oborů a marketingové komunikace, kteří jsou zapojeni do předmětu Komunikační agentura, zkráceně KOMAG, na univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Práce popisuje parametry interní komunikace v komunikačních agenturách. Zkoumá vliv teoretické znalosti na efektivitu praxe, rozdělení zodpovědnosti nebo znalost terminologie a její následné …víceAbstract:
The thesis deals with the efficiency of communication between students of graphic arts and marketing communication, who are involved in the subject of Communication Agency at Tomas Bata University in Zlin. The thesis describes parameters of internal communicati-on in communication agencies. It determines the influence of the theoretical knowledge on the effectiveness of the practice, the division of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRNČÍŘOVÁ, Dominika. \textit{Efektivní komunikace mezi marketingovými pracovníky a grafickými designéry}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/hwj8wk/.
Jak správně citovat práci
Hrnčířová, Dominika. Efektivní komunikace mezi marketingovými pracovníky a grafickými designéry. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komparace využití různých komunikačních kanálů v pracovní agentuře: Náklady a efektivita komunikace
Johana Šmýdová -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Způsoby měření mediálních výstupů z pohledu PR agentur a jejich efektivita
Andrea Burgerová -
Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards
Sandra VASKOVÁ -
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká -
Graficky design časopisu
Klára KVAPILOVÁ -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Grafický design zpravodajství České televize v kontextu mediální konvergence (produktová práce)
Vít Zemčík