Analýza životního cyklu produktu – Ing. Mária Hegedúšová
Ing. Mária Hegedúšová
Bakalářská práce
Analýza životního cyklu produktu
Product Life Cycle Analysis
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with life cycle analysis of product, specially ŠKODA AUTO car – ŠKODA OCTAVIA. The aim of this thesis is to analyze the competition and to build life cycle model of two generations ŠKODA Octavia car since the introduction to eliminate and till current status. The performance of detailed analysis, that means the evaluation of acting factors, which result the deviations from …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou životného cyklu produktu, konkrétne automobilom značky ŠKODA AUTO – Škoda Octavia. Cieľom práce je analyzovanie konkurencie a zostavenie modelu životného cyklu dvoch generácií automobilu ŠKODA Octavia od zavedenia – až po elimináciu a súčasný stav. Prevedenie detailnej analýzy, to znamená vyhodnotenie pôsobiacich faktorov, ktoré majú za následok odchýlky cyklu …víceKlíčová slova
Životný cyklus produkt marketingový mix koncepcia odbyt zákazník konkurencia cena výrobok Škoda Octavia ŠKODA AUTO automobil model predaj generácia analýza rast pokles dopyt atď. Life cycle product marketing mix conception sale customer competition price manufacture car generation analysis increase decrease demand etc.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kkh0b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix CK Fischer, a.s.
Marie Skřivanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Life Cycle Assessment vybraného produktu
Jan Nedorost -
Zhodnocení a komparace dopadu na životní prostředí výroby 1 MJ elektrické energie v jaderné elektrárně a ve větrné elektrárně v České republice využitím metody LCA-LIFE-CYCLE Assesment.
Juraj Turjak -
Fully documenting a project life-cycle (IT project management)
Lenka Lužáková -
Management Styles in Different Stages of Company´s Life Cycle with Empirical Example of Apple Corporation
Elena Pleshakova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketing mix
Michael Dvořák