Petr Motalík

Diplomová práce

Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží

Factors Influencing the Consumer Behaviour of Generation Y when Choosing Sporting Goods
Anotace:
Tématem této práce je zjištění a analýza hlavních faktorů ovlivňujících spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží v České republice. Cílem práce je vyhodnocení a určení hlavních faktorů působících na nákupní rozhodnutí mladých spotřebitelů, spadajících do generace Y, na trhu se sportovním zbožím. Práce je členěna do 5 kapitol, kdy první z nich představuje teoretické poznatky, potřebné …více
Abstract:
The topic of this thesis is the identification and analysis of the main factors influencing the consumer behaviour of Generation Y when purchasing sports goods in the Czech Republic. The aim of this thesis is to evaluate and determine the main factors influencing the purchasing decisions of young consumers, specifically Generation Y, in the sporting goods market. The thesis is divided into 5 chapters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82730