Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží – Petr Motalík
Petr Motalík
Diplomová práce
Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží
Factors Influencing the Consumer Behaviour of Generation Y when Choosing Sporting Goods
Anotace:
Tématem této práce je zjištění a analýza hlavních faktorů ovlivňujících spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží v České republice. Cílem práce je vyhodnocení a určení hlavních faktorů působících na nákupní rozhodnutí mladých spotřebitelů, spadajících do generace Y, na trhu se sportovním zbožím. Práce je členěna do 5 kapitol, kdy první z nich představuje teoretické poznatky, potřebné …víceAbstract:
The topic of this thesis is the identification and analysis of the main factors influencing the consumer behaviour of Generation Y when purchasing sports goods in the Czech Republic. The aim of this thesis is to evaluate and determine the main factors influencing the purchasing decisions of young consumers, specifically Generation Y, in the sporting goods market. The thesis is divided into 5 chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82730
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82730
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Quantitative Probe of the Use of L1 in Lessons of L2 at a Particular Secondary School
Jiřina Onderková -
Dotazníkové šetření stavu testovacích praktik v České republice
Pavlína Kalousová -
Selected environmental aspects of consumer behavior
David Brož -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Consumer Behavior
ILLIA DIEDUSHEV -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar