Mgr. Petr NOVÁK

Master's thesis

Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu

Marketing communication in gastronomic&entertainment segment
Abstract:
Diplomová práce názorně ukazuje potřebu aplikace marketingové komunikace ve velmi konkurenčním prostředí gastronomicko-zábavního segmentu a snaží se vytvořit návod na efektivní fungování s jejím využitím. V teoretické části autor popisuje sektor služeb, speci-fika marketingu služeb i jeho nástrojů a současně se věnuje vymezení pojmu gastronomicko-zábavní segment, jeho historickému vývoji a popisu jednotlivých …more
Abstract:
The dissertation clearly depicts the need of applied marketing communication in competi-tion driven environment of the gastronomic & entertainment segment. Its use aspires to create guidance for the segments{\crq} effective functioning. In the theoretical part, author describes services sector, specifics of the services marketing and its tools and concurrently attends to description of the gastronomical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10620

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NOVÁK, Petr. Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.