Mgr. Petr NOVÁK

Diplomová práce

Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu

Marketing communication in gastronomic&entertainment segment
Anotace:
Diplomová práce názorně ukazuje potřebu aplikace marketingové komunikace ve velmi konkurenčním prostředí gastronomicko-zábavního segmentu a snaží se vytvořit návod na efektivní fungování s jejím využitím. V teoretické části autor popisuje sektor služeb, speci-fika marketingu služeb i jeho nástrojů a současně se věnuje vymezení pojmu gastronomicko-zábavní segment, jeho historickému vývoji a popisu jednotlivých …více
Abstract:
The dissertation clearly depicts the need of applied marketing communication in competi-tion driven environment of the gastronomic & entertainment segment. Its use aspires to create guidance for the segments{\crq} effective functioning. In the theoretical part, author describes services sector, specifics of the services marketing and its tools and concurrently attends to description of the gastronomical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10620

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVÁK, Petr. Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.