Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu – Mgr. Petr NOVÁK
Mgr. Petr NOVÁK
Diplomová práce
Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu
Marketing communication in gastronomic&entertainment segment
Anotace:
Diplomová práce názorně ukazuje potřebu aplikace marketingové komunikace ve velmi konkurenčním prostředí gastronomicko-zábavního segmentu a snaží se vytvořit návod na efektivní fungování s jejím využitím. V teoretické části autor popisuje sektor služeb, speci-fika marketingu služeb i jeho nástrojů a současně se věnuje vymezení pojmu gastronomicko-zábavní segment, jeho historickému vývoji a popisu jednotlivých …víceAbstract:
The dissertation clearly depicts the need of applied marketing communication in competi-tion driven environment of the gastronomic & entertainment segment. Its use aspires to create guidance for the segments{\crq} effective functioning. In the theoretical part, author describes services sector, specifics of the services marketing and its tools and concurrently attends to description of the gastronomical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁK, Petr. Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace společnosti Remissio
Pindurová Pindurová