Historie marketingové komunikace Grandhotelu Pupp – Martina Radičová
Martina Radičová
Bakalářská práce
Historie marketingové komunikace Grandhotelu Pupp
The history of marketing communication of the Grandhotel Pupp
Anotace:
Tématem bakalářská práce s názvem Historie marketingové komunikace Grandhotelu Pupp je vysvětlení forem komunikace, které byly používány od vzniku tohoto hotelu a následné vymezení forem současné marketingové komunikace Grandhotelu Pupp. Hlavním cílem této práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, zda je marketingová komunikace společnosti Grandhotel Pupp účinná, zda oslovuje segment …víceAbstract:
The theme of the thesis titled The history of marketing communication of the Grandhotel Pupp is the explanation of the communication forms that have been used since the inception of the hotel and subsequent definition of the current forms of its marketing communication. The main objective of this thesis is to determine whether the marketing communication used by the company Grandhotel Pupp is efficient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49845
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Ladislav Dragula
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49845
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová