Tereza Mrkvová
Master's thesis
Neuromarketing
Neuromarketing
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje nově vzniklé disciplíně propojujíci marketing s poznatky z neurověd -- neuromarketingu. V první části jsou charakterizována teoretická východiska neuromarketingu včetně jeho historie, jsou definovány základní metody, používající se k měření a zachycení podvědomých reakcí respondenta na marketingový podnět a je také představen první neuromarketingový model. V části praktické …viacAbstract:
This diploma thesis deals with new emerged discipline neuromarketing, which connects marketing with findings of neuroscience. First part of the thesis characterizes theoretical findings concerning neuromarketing, including also its history. It defines basic methods that are used to measure and capture subconscious reactions of a respondent to marketing stimulus. In this part of the work is also presented …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34045
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 10. 2012
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34045
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Neuromarketing
Lenka Bejdová -
Novodobý marketingový fenomén: Neuromarketing
Lukáš Teichmann -
Neuromarketing
Adam Brtník -
Neuromarketing
Jan Kříž -
Možnosti zpracování dat v neuromarketingu
Veronika Chvojková -
Filozofická reflexia neurovied vo vedách o umení
Štefan Kosztolányi -
Svoboda vůle v neurovědách
Vladimír Mrhal