Strategické řízení regionální značky – region Beskydy – Eliška Křivancová
Eliška Křivancová
Bakalářská práce
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Management of the regional brand - Beskydy region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá určením pozice regionální značky BESKYDY originální produkt® v rámci mikroregionu Beskydy. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část obsahuje dílčí poznatky k řešené tématice čerpané z odborné literatury. Zabývá se pojmem značka, znalost značky, hodnota značky, strategické řízení značky a positioning. Dále je popsána problematika marketingového mixu, cílového trhu a …víceAbstract:
The bachelor´s thesis deals with position determination of the regional brand BESKYDY originální produkt® within the Beskydy microregion. The thesis consists of two parts. The theoretical part contains partial findings on the topics drawn based on literature research. The bachelor's thesis deals with terms such as brand, brand awareness, brand value, strategic brand management and positioning. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva