Teplené zpracování kovů - žíhání, způsob práce s učebnicí na Sigmundově střední škole strojírenské, Lutín – Milan OŠŤÁDAL
Milan OŠŤÁDAL
Bachelor's thesis
Teplené zpracování kovů - žíhání, způsob práce s učebnicí na Sigmundově střední škole strojírenské, Lutín
Heat Treatment of metals - Annealing, method of work with the textbook Sigmund High School of Engineering, Lutin
Anotácia:
Bakalářská práce podává přehled o problematice výuky tepelného zpracování se zaměřením na způsob práce s učebními texty, které jsou v současné době využívány k výuce na Sigmundově SŠs, Lutín. Prioritním cílem práce je ověřit zda jsou učební texty aktuální a úplné a zda předávají žákům potřebné vědomosti. Teoretická část pojednává o didaktických problémech při výuce tepelného zpracování a žíhání. Empirická …viacAbstract:
Thesis provides an overview of the problems of teaching heat treatment, focusing on how to work with textbooks that are currently used to teach at Sigmund SSS Lutin. The primary objective of this work is to evaluate texts in textbooks, to verify whether current and complete, and that students needed to transmit knowledge. The theoretical part deals with the problems of teaching in the classroom heat …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zverejniť od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Jiří Kropáč, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OŠŤÁDAL, Milan. \textit{Teplené zpracování kovů - žíhání, způsob práce s učebnicí na Sigmundově střední škole strojírenské, Lutín}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/hxid2n/.
Jak správně citovat práci
OŠŤÁDAL, Milan. Teplené zpracování kovů - žíhání, způsob práce s učebnicí na Sigmundově střední škole strojírenské, Lutín. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a základy technických věd a informačních technologií pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vybraných anglických a českých učebnic angličtiny na úrovních A1 až A2 podle SERRJ – přístupy k prezentaci a procvičení učiva.
Karolína Vacíková -
Designérův pohled na učebnici a její redesign
Gabriela Macíková -
Dojížďka a vyjížďka do školy - komparace mobility žáků základní a střední školy a studentů vysokých škol
Nikola Svitková -
Didaktická a metodická analýza učebnice ? Dějepis pro gymnázia a střední školy 1
Michaela Hrnčířová -
Škola pro flétnu (1836) Charlese Nicholsona. Historická učebnice v dobovém kontextu a její přínos v oblasti flétnové pedagogiky
Anežka Wacławik -
Optimalizace a intenzifikace procesu tepelného zpracování pružných prvků
Adam Novák -
Vliv atmosféry tepelného zpracování na testovanou ocel
Jan Simon -
Analýza vlivu tepelného zpracování na korozní chování a mikrostrukturu vybrané slitiny titanu
Jaromír MACH
Názov
Vložil
Vložené
Práva