Inkluzivní vzdělávání žáků na málotřídní škole. – Lucie SKLENIČKOVÁ
Lucie SKLENIČKOVÁ
Diplomová práce
Inkluzivní vzdělávání žáků na málotřídní škole.
Inclusive education of pupils in a few class school.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání na málotřídní škole. Cílem práce je posoudit kvalitu inkluzivního vzdělávání na málotřídní základní škole. Zjistit, jakými prostředky je této kvality dosahováno a rozpoznat okolnosti, které mohou proces inkluze ovlivňovat. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se skládá z několika kapitol, ve kterých …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of inclusive education in a small classroom. The aim of this work is to assess the quality of inclusive education at a small-class elementary school. Identify the means by which this quality is achieved and identify the circumstances that may affect the inclusion process. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKLENIČKOVÁ, Lucie. Inkluzivní vzdělávání žáků na málotřídní škole.. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ