Umělecký text a čtenářská gramotnost se zaměřením na pohádky – Tereza Marešová
Tereza Marešová
Bakalářská práce
Umělecký text a čtenářská gramotnost se zaměřením na pohádky
Artistic Text and Reading Literacy focusing on Fairy-tales
Anotace:
Tématem práce je výzkum čtenářské gramotnosti v pátých třídách základních škol v Hradci Králové. První část se zabývá teoretickými poznatky o čtenářské gramotnosti a vymezením odborných pojmů. Hlavní náplní práce je praktický výzkum čtenářské gramotnosti, který byl proveden metodou dotazníkového šetření. Dotazník obsahuje otázky, vztahující se k vybrané ukázce uměleckého textu. Cílem práce je zjistit …víceAbstract:
The theme of the work is a research into the literacy of year four's pupils of primary schools in the Hradec Králové area. First part deals with the theoretical knowledge of literacy, and with defining technical terms. The main concern of the work is a practical research into literacy, done by a survey using a questionnaire. The questionnaire includes questions related to a selected sample of a literary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Bartůňková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marešová, Tereza. Umělecký text a čtenářská gramotnost se zaměřením na pohádky. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Historicko-literární studia
Práce na příbuzné téma
-
Metody výuky rozvíjející komunikaci a čtenářství u žáků základních uměleckých škol
Pavla DAVIDOVÁ -
Metody rozvoje předčtenářské gramotnosti dítěte předškolního věku
Diana PAVLÁTOVÁ -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená