Směry dalšího rozvoje podpory regionálních značek v Olomouckém kraji – Bc. Věra Kocmanová
Bc. Věra Kocmanová
Diplomová práce
Směry dalšího rozvoje podpory regionálních značek v Olomouckém kraji
The Directions for Further Development of the Support of Regional Brands in Olomouc Region
Anotace:
Diplomová práce na téma Směry dalšího rozvoje podpory regionálních značek v Olomouckém kraji je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce se v první kapitole věnuje vývoji a důvodům vzniku regionálního značení v Evropské unii a v České republice. Druhá kapitola uvádí dotčenou legislativu a přehled institucí, které s touto problematikou souvisí. Praktická část se ve třetí kapitole věnuje analýzám …víceAbstract:
Master Thesis The Directions for Further Development of the Support of Regional Brands in Olomouc Region Is Divided in Two Parts. The Theoretical Part Deals in its First Chapter with the Development and Formation of a Regional Branding in the European Union and the Czech Republic. The Second Chapter Gives an Overview of Legislation and General Knowledge of Institutions Related to this Problem. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kocmanová, Věra. Směry dalšího rozvoje podpory regionálních značek v Olomouckém kraji. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Vnímání produktů s regionální značkou konečnými spotřebiteli
Milan Přílepek -
Analýza vnímání regionální značky
Lucie Janovcová -
Invazní druhy - dotazníkové šetření zaměřené na laickou veřejnost
Sandra Razesbergerová -
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
Barbora Maleňáková -
Regionální politika a regionální rozvoj Hranicka
Markéta KOSTKOVÁ -
Regionální identita obyvatel Pelhřimovska v kontextu regionální deinstitucionalizace
Marcela DAŇKOVÁ -
Invazní druhy - dotazníkové šetření zaměřené na laickou veřejnost
Jiří Semotam